Pages

Wednesday, November 21, 2012

Tagged Under: , ,

Iklan Untuk Orang Dewasa

By: mohd azmi On: 5:17 PM
  • Share The Gag
  • Iklan Untuk Orang Dah Berkahwin


    Catuaba adalah pokok ajaib yang berasal dari lembah Amazon , Brazil .Ia adalah tumbuhan afrodisiak (seks) yang paling terkenal di Brazil . Ianya asal ditemui oleh puak India Tupi yang tinggal di Lembah Amazon Brazil , telah menemui keberkesanan dan keajaiban estrak tumbuhan catuaba yg boleh menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki. 

    Itulah sebabnya mereka mempunyai saiz zakar yang PANJANG , BESAR SERTA KUAT sehingga telah mendatangkan perasaan iri hati kepada lelaki-lelaki lain di dunia .Kajian juga mendapati , sekiranya seseorang lelaki mengambil catuaba untuk jangkamasa yang panjang , mereka BOLEH BERTAHAN  LEBIH DARI 2 JAM tanpa ejakusi dan masih mempunyai kesuburan yang lebih tinggi dan kekuatan seks seperti mana mereka yang  berusia 25 tahun walaupun telah berusia 60 TAHUN .

    Catuaba juga bersifat sederhana dan tiada toksik .Ia telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan Kerajaan Brazil sebagai tumbuhan perubatan dan selamat dimakan.



    BAIK UNTUK TEKANAN DARAH   TINGGI , JANTUNG  DAN KENCING MANIS

    10 KELEBIHAN SELEPAS PEGAMBILAN CATUABA :

    1.Membantu  kaum lelaki memiliki diameter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat


    2.Menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki.

    3.memberikan badan lelaki lebih kuat , sihat dan bertenaga.

    4.Dapat merawat mati pucuk ( ED ) , ejakulasi pramatang ( PE ) dan difungsi seksual lelaki

    5.Mengimbangkan hormon tubuh manusia dan menggalakkan rembesan hormon lelaki ( Testosteran )

    6.Menggalakkan peredaran darah serta mencegah penyakit kardiovaskular

    7.Merawat hyperplasia prostiatik benigna ( BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam

    8.Meningkatkan sistem imunisasi badan

    9.membaiki masalah keletihan dan kebimbangan

    10. Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia .

    PRODUK HEBAT UNTUK MENJADI LELAKI SEJATI !!!!!!!!!!

     sila hubungi : 

    019 – 2975257     khairi


    ( Bagi yang masih bujang, sila tanggung sendiri sekiranya korang nak mencuba... Terima kasih )..

    3 Orang Tandatangan:

    Leeza dayasari [santai leeza] said...

    hooo leeza baca smpai setengah jew. iklan ini bkn utk saya. hherk herk.

    Leeza dayasari [santai leeza] said...

    hooo leeza baca smpai setengah jew. iklan ini bkn utk saya. hherk herk.

    Mia Liana said...

    tumpang tengok je ni.... huhuhuh tak pernah tahu pun...