Pengumuman:

Tidak lama lagi aku akan promote blog yang aku rasa menarik untuk dikongsikan dengan korang melalui gambar kat atas ni

Monday, January 14, 2013

Betul Punya Road Block


Kalau macam ni punye roadblock, mana mau lari haaaa???? Aku respek betul polis Malaysia ni kan, banduan yang lari tu dah jumpe 5 orang... Hebat kan...

Kalau kes kes yang besar, senang je diorang setelkan... Kalau penjenayah nak lari ke lubang cacing sekalipon, diorang tetap dapat tangkap... Power betul kan..

Tahniah kepada pihak polis yang bertungkus lumus menjaga keamanan malaysia hingga kini... Tak payah citer pasal rasuah tu, kite citer pasal kebaikan dan pengorbanan je dulu... Tanpa diorang yang sanggup berkorban, negara kompom huru hara kan.... Terima kasih bang polis... heheheh

sumber facebook

Share it Please

mohd azmi

Blog ini adalah blog peribadi dan adakalanya meng'copy paste' kan aje... Semoga bermandfaat... Ape ape pertanyaan, email kat: papablogger@yahoo.com.my

3 Orang Tandatangan:

Kakzakie said...

Kalau macam tu kira dah dapatlah semua 7 org tu ye. Sebab sebelum ini yg 2 dah dapat 8=5 lepas. So kira semua dah dapat balik ye...

PaPa Blogger said...

haaaa... mula mula yg sy dgr aritu penjenayah ade 7 orang kan... pastu 2 orang kena tembak mati, last last minggu lepas berita cakap ade 9 orang lak... pening mana satu jawapan betul

deno said...

bagus2.. tahniah untuk semua warga polis.. tanpa polis, huru hara negara :)

Copyright @ 2013 PaPa BloGGer. Designed by Templateism | Love for The Globe Press