Monday, January 14, 2013

Tagged Under:

Betul Punya Road Block

By: mohd azmi On: 12:24 PM
  • Share The Gag

  • Kalau macam ni punye roadblock, mana mau lari haaaa???? Aku respek betul polis Malaysia ni kan, banduan yang lari tu dah jumpe 5 orang... Hebat kan...

    Kalau kes kes yang besar, senang je diorang setelkan... Kalau penjenayah nak lari ke lubang cacing sekalipon, diorang tetap dapat tangkap... Power betul kan..

    Tahniah kepada pihak polis yang bertungkus lumus menjaga keamanan malaysia hingga kini... Tak payah citer pasal rasuah tu, kite citer pasal kebaikan dan pengorbanan je dulu... Tanpa diorang yang sanggup berkorban, negara kompom huru hara kan.... Terima kasih bang polis... heheheh

    sumber facebook

    3 Orang Tandatangan:

    Kakzakie said...

    Kalau macam tu kira dah dapatlah semua 7 org tu ye. Sebab sebelum ini yg 2 dah dapat 8=5 lepas. So kira semua dah dapat balik ye...

    PaPa Blogger said...

    haaaa... mula mula yg sy dgr aritu penjenayah ade 7 orang kan... pastu 2 orang kena tembak mati, last last minggu lepas berita cakap ade 9 orang lak... pening mana satu jawapan betul

    deno said...

    bagus2.. tahniah untuk semua warga polis.. tanpa polis, huru hara negara :)