Terpaksa Tinggalkan Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Terpaksa Tinggalkan Amirah



Keputusan ini terpaksa aku ambil dengan keadaan yang sangat sangat berat... Aku terpaksa sebab dah takde tempat dah aku nak antar Amirah... Kali ni aku nak hantar kat rumah mak mentua aku lepas memikirkan segala keselamatan Amirah....

Memang berat rasa hati ni... Huhuhu... Aku terpaksa sangat dah... Dalam situasi yang sangat singkat memang susah sangat nak cari pengasuh yang sesuai... Harap kat sana takde berlaku ape ape la kan...


12 Komen untuk "Terpaksa Tinggalkan Amirah"

lebih baik dia duk dgn nenek dia..

comelnyer amirah..kesian die jd mangsa dera..kalo ngn nenek ok..kalu mak mertua x kish..

dduk ngan nenek lg bagus dr ngan org yang tak kenal...

insyallah xde ape2 tu.. :)

salaaam kenal:
http://moral4all.blogspot.com/

rasanya lagi selamat nenek jaga dari orang lain. anak-anak saya pun, mak yang jaga. hari tu bila mak kata dah tak larat nak jaga, saya dah nak berhenti kerja sebab tak sanggup bagi orang lain jaga. amirah macam mana sekarang? apa jadi pula pada yang menampar? geram betul dengan dia!

Tu lah, hari tu baca yg amirah kena lempang tu..aishh xde otak ..budak secomel ni di lempang..tgk pun dah jatuh hati. mental betul pengasuh tu..dia fikir anak org suka hati dia je kan..

tp elok juga htr rumah family, InsyaAllah, semua akn ok.

klu cik mama pun akan buat mcm ni, dah takder pilihan kan, untuk keselmatan Amirah juga.. moga semuanya di permudahkan.. InsyaAllah.

insyaAllah..bila nneknya yang jaga, akan terjaga dgn baik..

2 memang yg terbaik..skurang2 nyer..bia bsar sket..bru pk blk ltk kt pgsuh ke...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info